Moje konto: Login Hasło:
Aktualności
Rejestracja
Pobierz
Faq
Doładowanie
Kontakt
Polecane
sprzęt VoIP: telefony, bramki, routery.
doładowania do telefonów
Inne informacje
w opracowaniu Przykladowe  stawki polaczen za 1 min 
( doladowanie w systemie, kupujesz  i dostajesz premie  )
przykladowa taryfa - "home"  kurs 1 USD = 3.10 PLN

Kraj   Stawka za 1min/USD Stawka za 1min/PLN
Canada 1204 0,010 0,028
China 86 0,015 0,044
Denmark 45 0,016 0,046
France 33 0,016 0,046
Germany 49 0,015 0,041
Hong Kong 852 0,023 0,064
Ireland 353 0,015 0,041
Israel 972 0,024 0,067
Italy 39 0,016 0,046
Norway 47 0,021 0,059
Poland 48 0,023 0,064
Poland-Mobile 48 0,091 0,256
Portugal 351 0,022 0,062
Russia-Moscow 7499 0,012 0,033
Spain 34 0,018 0,051
Sweden 46 0,017 0,049
Taiwan 886 0,021 0,059
United Kingdom 44 0,013 0,039
USA (48 states) 1 0,016 0,046



Pozostale stawki do podgladu na Moje Konto
+ info w FaQ w opracowaniu
FAQ - pytania i odpowiedzi

Konfiguracja - Jak korzystać z SoftCall za firewall'em?
Należy odpowiednio skonfigurować firewall.
Jeżeli nie wiesz o co chodzi, zwróć się do administratora Twoje sieci internetowej.
Od ustawień sieci i jakości Twojego łącza do internetu zależy jakość rozmowy. W skrajnym przypadku rozmowa może być niemożliwa lub jedna ze stron nie będzie słyszała rozmówcy.
 Wówczas trzeba tylko dostosować firewall przez konfigurację. Poproś administratora sieci o odblokowanie odpowiednich portów.
Konfigurowanie programu firewall, w celu podłączenia NetPhona
Zalecamy, abyś przed konfiguracją, sprawdził czy firewall nie blokuje połączeń telefonicznych. Zrobisz to wyłączając program firewall wówczas zacznij przeprowadzanie testów połączeń.
Sprawdzisz czy w momencie gdy firewall jest wyłączony, czy możesz wykonywać połączenia.
Uwaga: Jeżeli głos jest “przerywany”, twoja rozmowa rozłącza po 1 albo 2 minutach, albo głos dociera tylko do jednej ze stron (nie słyszysz osoby, z którą rozmawiasz, albo ona nie słyszy ciebie) wtedy jest to zdecydowanie problem firewall i powinieneś konfigurować firewall jak widnieje poniżej.
Uwaga : Zarówno oprogramowania firewall (np “ZoneAlarm” albo XP firewall) jak i jakakolwiek firewall w twoim routerze albo Modemie ADSL potrzebuje konfiguracji.
Dla Telefonów USB i Oprogramowania Firewall:
Podaj w oprogramowania firewall jako zaufany adres IP: 64.77.227.171 
Konfiguracja dla telefonów KE albo KTA

Wlącz “DMZ” w twoim Routerze:
1) Sprawdź adres IP telefonu: Na KE naciśnij przycisk ESC i otrzymasz (wyświetli się) adres IP. (W bramce KTA1001 albo KTA1010 podnieś słuchawkę i wprowadź z klawiatury #*047)
2) Zaloguj się do swojego routera (podręcznik użytkownika). Znajdź ustawienia DMZ dla twojego routera i wpisz otrzymane IP telefonu
Uwaga : Jeżeli zresetujesz telefon i jego IP zmieni się, być może trzeba bedzie zmienić DMZ. Jeżeli ustawienia DMZ nie pomaga konfiguruj twój router by umożliwić dostęp do Portów umieszczonych w spisie poniżej.

Wpisz Porty:
5060: UDP
6000: UDP
443: TCP
************************************************
Ustawianie XP firewall do użytkowania z Telefonami USB
Kolejne kroki dla telefonów USB:
Wybierz start
Pulpit sterowniczy (control panel)
Klikaj na Security Center
Klikaj na Windows firewall (w dolnej części okna windows)
Klikaj na Exceptions Tab
Kliknij przycisk ADD PORT(dodaj port)
Gotowe:
Nazwa = “Netphone”
Numer portu = Odnoszą się do listy powyżej (“porty”)
Dodaj trzy oddzielne Porty, jedno dla każdego portu umieszczonego w spisie powyżej,

Ustaw “Zone Alarm” dla telefonów USB
1. Otwórz panel zone alarmu (klikaj na ikonę w prawym dolnym rogu ekranu (pasek narzędzi))
Wybierz “firewall “po lewej stronie panelu
Klikaj na zakładkę“Zones”
Klikaj dalej “Dodaj” i wpisz” IP adresu
Następnie:
Trusted Zone “Zaufany”
IP Adres: 64.77.227.171
Opis dodaj Netphone
Klikaj OK

Dla Zaawansowanych Użytkowników:
port 5060 : rejestracja i port usługi ;
port 6000 : port głosu ;
port 443 : upewnij się czy możesz zalogować się na stronę MYACCOUNT

wstecz (do spisu pytań)

Copyright © Soft Call         Aktualności | Rejestracja | Pobierz | Faq | Doładowanie | Moje konto | Kontakt